aangewezen als mullah voor de provincie Zuid-Holland.

18 april 2014 - Yazd, Iran

Na een korte opleiding en als dank voor het uitdragen van Iran als prima vakantiebestemming voor Nederlanders die cultuur willen snuiven ben ik vanmiddag benoemd tot Mullah (zie officiële foto,s) met als parochie Zuid-Holland.

1. Greet hollem:
    18 april 2014
    Hartelijk gefeliciteerd met je benoeming tot Mullah.Dat overkomt niet iedereen.Wij genieten van jullie reisbechrijvingen.Nog heel veel plezier.
    Greet.
  2. Arnold en Thea:
    18 april 2014
    René je staat er mooi op gefeliciteerd met je benoeming. We wensen jullie gezellige paasdagen. gr Thea.
  3. Jacqueline Balhan:
    19 april 2014
    Mooie foto! Jij lijkt wel een echte Iraniër zo! Ik geniet ook van jullie reisverhalen.

Liefs,

Jacqueline
  4. Ellen:
    21 april 2014
    hehehehhehe hahahahahahah hilarious!!!!!!!! wat een verhaal toch weer!!! die tulband staat je helemaal zeg!!!! je zou gemakkelijk voor Iranier door kunnen!! leuk hoor, wat een avontuur!!! jullie zijn na deze reis volleerde antropologen denk ik zo!! wat inetressant!!!!